FAQ
Waarom tot 16.50 uur inloop?
Doordat onze kassasysteem om 16.50 uur sluit kunnen wij helaas geen bestellingen meer afronden na 16.50 uur.
Hoe weet ik of mijn bestelling is geplaatst?
Er is een orderbevestiging inclusief factuur per e-mail aan de door u ingevoerde mail gestuurd.
Ik heb geen orderbevestiging gehad. Hoe kan dat?
Mocht u geen orderbevestiging hebben ontvangen, dan heeft u waarschijnlijk een verkeerd e-mailadres ingevoerd. Neem in dit geval contact met ons op en voorzie ons van de juiste gegevens zodat u uw factuur en orderbevestiging alsnog kunt ontvangen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb ontvangen?
Zodra de betaling is voltooid wordt uw bestelling binnen 3 werkdagen per post, of binnen 10 werkdagen per koerier aangeboden.
Wat zijn de betaalmethodes? Kan ik ook contant afrekenen?
U kunt uw aankopen afrekenen via deze drie betaalopties:
- iDEAL > U kunt uw online bestelling afrekenen met iDEAL.
- PIN > U kunt uw aankopen in onze vestiging pinnen.
- CONTANT > U kunt uw aankopen in onze vestiging contant afrekenen.
Ik zou mijn bestelling graag willen ruilen/retourneren. Kan dat?
U kunt uw aangeschafte product(en) maximaal 14 dagen na aankoop ruilen. Het is mogelijk om te ruilen in onze vestiging of u kunt uw aangeschafte product(en) opsturen. Als u ervoor kiest om de aangschafte product(en) te versturen dan bent u zelf aansprakelijk voor de verzendkosten.
Voor alle retourzendingen geldt dat deze in oorspronkelijke en onbeschadigde staat zijn, en indien mogelijk inclusief originele verpakking(en). Bij het ontbreken van de noodzakelijke verpakking(en), zullen wij kosten in rekening brengen.
Wat is het adres voor retourverzenden?
Arsenius Bouwmaterialen
Vlaardingweg 50
3044 CK, Rotterdam
Zijn alle producten te ruilen/retourneren?
Nee. Producten die niet geruild of geretourneerd kunnen worden zijn:
- Speciaal voor u bestelde producten.
- Op maat gemaakte producten (zoals leidingen, gaas, etc.).
- Producten waarvan wij de inhoud en kwaliteit niet kunnen controleren, zonder deze te openen (Stucproducten zoals KNAUF, SPS en Brander).
- Beschadigde en niet complete producten.
Wanneer staat het aankoopbedrag van een geretourneerde product op mijn rekening?
Na ontvangst van de door u geretourneerde producten wordt er een credit-factuur gemaakt en staat binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag op uw rekeningnummer.
Ik heb een klacht. Wat nu?
Wij doen onze uiterste best om u als klant tevreden te stellen. Indien u een klacht heeft neem dan contact met ons op. U ontvangt dan binnen twee werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Na deze terugkoppeling hopen wij dat u tevreden bent met het resultaat. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kunt u uw klacht aan de geschillencommissie van Arsenius voorleggen.